تاریخ انتشار:۱۴:۳۳ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: رییس کمیته داوران هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج داور این استان به نام های روح الله شریفی، بهروز محمدی، حمیدرضا افشون، شهرخ دانشور و مجتبی افرا در ۲ دیدار از رقابت های فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته یک باشگاه های کشور قضاوت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهدی صفایی روز پنجشنبه  اظهار داشت: انتخاب پنج داور کهگیلویه و بویراحمد برای قضاوت در این ۲ دیدار از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال انجام شده است.

وی افزود: روح الله شریفی در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه ‌های کشور داور وسط است.

رییس کمیته داوران هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دیدار ساعت ۱۵ عصر شنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر تبریز برگزار می‌ شود.

صفایی عنوان کرد: عباس پورحیدری از گیلان به عنوان کمک داور اول، مهرداد نجفی از زنجان به عنوان کمک داور دوم و سعادت وفاپیشه از آذربایجان غربی به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت می‌ کنند و حاتم بک پور از گلستان نیز ناظر تیم داوری آن است.

وی ابراز داشت: دیدار تیم ‌های شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری همدان از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه مهدوی شهر بوشهر برگزار می ‌شود.

صفایی گفت: بهروز محمدی به عنوان داور وسط، حمیدرضا افشون به عنوان کمک داور اول، شهرخ دانشور به عنوان کمک داور دوم و مجتبی افرا به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت می‌ کنند و علیرضا رجبلو از تهران نیز ناظر تیم داوری آن است.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.